Destinations-branding (Konference)

Fra Vestirland til Møn. Når destinationsudvikling lykkes, vokser både turisme, økonomi og borgernes livskvalitet. Men hvordan skaber man stærke destinationer og stedsspecifikke brands? Det ser vi nærmere på til et seminar om destinationsbranding og i publikationen ’Vellykket branding bygger på stedet’.

Turisme er én af de vigtigste drivkræfter for vækst og udvikling i landdistrikterne, og især kyst- og naturturismen skaber lokale arbejdspladser, bosætning og livskvalitet. Men mange danske destinationer halter efter konkurrenterne i udlandet. Global konkurrence og nye rejsetrends er nogle af de udfordringer, der presser sig på og kræver, at vi fortsat udvikler attraktive destinationer uden for de større byer.

Stedsbranding er i dag et populært greb, som mange kommuner og destinationer benytter til at komme på landkortet, men desværre virker indsatsen ikke altid efter hensigten. Så hvad skal der til?

Sammen med en række skarpe praktikere og fagfolk stiller BARK skarpt på fremtidens destinationer og muligheder og udfordringer i arbejdet med at skabe stærke stedsspecifikke brands.

Læs mere om konferencen her

Sted
København K
Dato