LandSyd I/S er en landinspektørvirksomhed med kontorer i seks byer i Syd- og Sønderjylland. Virksomheden har 50-55 medarbejdere, hvoraf 11 partnere udgør ejerkredsen. LandSyd er kendetegnet ved at have en stabil medarbejderstab med høj gennemsnitlig anciennitet, og værdier som høj kvalitet, videndeling og langvarige relationer til kunder og samarbejdspartnere har høj prioritet. Du skal først og fremmest have lyst til at dyrke langvarige kunderelationer, og yde personlig rådgivning på et højt fagligt niveau. Du har erfaring med ejendomsudvikling og -regulering, og er vant til at arbejde i teams, hvor forskellig faglighed forskellige fagligheder og personligheder bringes i spil. Du prioriterer det gode samarbejde med høj faglighed og troværdighed, samt en pragmatisk og løsningsorienteret kommunikation til alle samarbejdspartnere, som kan være kommunale forvaltninger, investorer, projektudviklere m.fl. Din opgave er først og fremmest at yde rådgivning og faglig sparring til vores kunder. Du skal med udgangspunkt i kundernes behov kunne sikre det faglige grundlag for, om ideerne er gangbare, og holder vand hele vejen fra banken, via kommunen og til den endelige gennemførelse. Du skal med andre ord levere en ”planretlig due diligence” i forhold til kundens projekt. Ansøgningsfrist er snarest mulig Landsyd I/S Læs det fulde stillingsopslag her Kontaktperson Uffe Holm Ansøgningsfrist 01/10/2020 Webside Landsyd