Har du lyst til og interesse i at udvikle en driftsorganisation? Er du analytisk skarp og datastærk? Kan du formidle viden, og er du glad for at supportere andre? Natur og Vej er i gang med et udviklingsforløb, der skal styrke og udvikle afdelingens organisation samt digitale kompetencer for at sikre, at vi er rustet til fremtidens udfordringer. Vi mangler en GIS-medarbejder, der vil arbejde på at styrke driften gennem smart og intelligent brug af data. Du bliver en del af Natur og Vej, der har ansvaret for den daglige drift og vedligeholdelse af alle kommunens vejearealer, grønne områder, vandløb, skoler og institutioner m.m. samt vintervedligeholdelsen. Du får en central rolle i at drive projektet og supportere brugere af systemet. Du bliver en del af udviklingsteamet i Natur og Vej, som består af leder, administrativ medarbejder og teamlederne. Og du vil naturligt skulle indgå i et tværfagligt samarbejde med afdelingerne EFA (Ejendomme, Faciliteter og Arealer) og IT. Vi arbejder bl.a. i systemerne QGIS, Dalux FM, Navision, Kortinfo, Smartklik mm. Vi søger en faglig stærk medarbejder til et spændende job på en dynamisk arbejdsplads. Du vil få en alsidig arbejdsdag med mange forskelligartede opgaver. Vi har et arbejdsmiljø præget af stor aktivitet, faglige ambitioner, teamarbejde og personlig frihed under ansvar i løsning af opgaverne. Om jobbet Drift og udvikling af IT-systemer, herunder bl.a. håndtering af GIS-data. Indgå i projekter/samarbejder om digitalisering, automatisering, procesoptimering. Understøtte og udvikle på kommunens ”Giv et tip”. Håndtering af opsamlede data/registreringer i relation til opgaveudførsel. Deltage i planlægningen og udviklingen af afdelingens samlede opgaveportefølje, herunder optimering af arbejdsprocesser. Indgå i udviklingsprojekter og tværgående arbejdsgrupper. Medvirke til at styrke den digitale dagsorden i afdelingen, samt implementere nyt opgavestyringssystem. Supportere og uddanne brugere. Tilsyns- og registreringsopgaver i felten. Dine kvalifikationer Vi har ikke lagt os fast på nogen bestemt uddannelsesmæssig baggrund, men ser din arbejdsmæssige baggrund samt din fagkundskab til området, som en væsentlig faktor. Det er dog en styrke, hvis du har kendskab til drift og vedligehold af GIS-systemer. Om dig Du er god til at formulere dig i skrift og tale. Du har en analytisk tilgang. Du har viden og erfaring inden for arbejdsområdet. Du er selvstændig og har overblik. Du har gode samarbejds- og kommunikationsevner. Du kan tænke nyt og kreativt og samtidig helhedsorienteret. Du kan glæde dig til Et spændende job med mange forskellige opgaver og udfordringer. Et job med stor tværfaglig kontaktflade. Et godt arbejdsmiljø i en organisation i udvikling Gode rammer for at arbejde kreativt og nytænkende Løbende efteruddannelse. Praktiske oplysninger Løn- og ansættelsesvilkår forhandles i henhold til Ny Løn og efter overenskomst. Ansættelsesforholdet er på fuld tid og fast ansættelse. Arbejdssted er Syrevej 6/Rådhuset, Frederiksværk. Yderligere informationer Yderligere oplysninger om jobbet kan fås ved henvendelse til leder Kasper Morthorst på telefon 40376228. Ansøgningsfrist Ansøgningsfrist er den 6. december 2022. Påtænkt opstartsdato er den 1. februar 2023. Om Halsnæs Kommune Halsnæs er ikke som alle andre. Halsnæs byder på rå, nærværende og autentiske oplevelser i Kongernes Nordsjælland, der giver enestående muligheder for at udfolde sig. Halsnæs er ikke for fint, og det føles ægte. I Halsnæs byder vi folk indenfor i en afslappet stemning, hvor alle kan deltage og være sig selv. Halsnæs Kommune er en moderne og rummelig arbejdsplads i stadig forandring. Vi er en røgfri arbejdsplads fra 1. august 2020. Læs mere om Halsnæs Kommune på www.halsnaes.dk eller på vores LinkedIn-profil. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Halsnæs kommune Stillingsopslag Kontaktperson Kasper Morthorst på telefon 40376228 Ansøgningsfrist 06/12/2022 Webside kommunens hjemmeside