TILMELDING, PRIS OG PRAKTIK

TILMELDING, PRIS OG PRAKTIK

Læs mere om tilmelding, priser og praktiske oplysninger på Byplanmødet.

SE AFTENENS BORDPLAN LIGE HER!

 

TILMELDING & FRISTER

Tilmeldingen til Byplanmødet er lukket. Vil du på venteliste til en plads, så skriv en mail til db@byplanlab.dk. 

Download en deltagerliste her.

 

Tilmelding til Byplanmøde 2024

Pris for Byplanmødet er 8.575 DKK, og 6.255 DKK for tilskudsgivere. Læs mere om at blive tilskudsgiver her

Prisen inkluderer frokost torsdag-fredag, middag og aftenarrangement, udflugter og deltagermateriale. Overnatning er ikke inkluderet i deltagerafgiften. 

Tilmeldingen er bindende fra den 25. juni. Herefter refunderes beløbet ikke. Det er dog muligt at ændre navn på deltager frem 24. september (1 uge før afholdelse). Herefter kan vi heller ikke garantere at vi kan tage højde for kosthensyn.

Det kan blive nødvendigt at prioritere tilmeldingerne efter modtagelsesdato, hvis det maksimale deltagerantal overskrides. I så fald oprettes en venteliste. 

 

PRAKTISKE OPLYSNINGER

Hvordan kommer man rundt, hvad med bagage og overnatning?  Find svaret på de fleste af dine spørgsmål her. 

Overnatning
Overnatning er ikke inkluderet i billetprisen og arrangeres af deltageren selv. Byplanlaboratoriet har lavet et samarbejde med OrgaNicer, som har bookingaftaler med udvalgte hoteller i Odense. 

Booking af hotelværelser sker gennem OrgaNicer, og fungerer efter først-til-mølle-princippet. OrgaNicer forsøger løbende at booke hotelværelser efter behov. Bekræftelse og faktura fremsendes fra og betales til OrgaNicer. Husk at tjekke afmeldingsregler og frister ved hotellet.

Book hotel via dette link.
Husk at skrive "byplanmøde" i feltet Kundelogin.

Ønsker du overnatning fra den 2. oktober skal du blot ændre ankomstdatoen, da den automatisk vælger den 3. oktober.
Herefter vælges det det ønskede antal værelser, og antal gæster skal forstås som antal gæster pr. værelse.

Du har mulighed for at betale med kreditkort eller faktura. Undgå at trykke på ”print kvittering”, men lad den selv generere en bekræftelse per mail.
Yderligere information om overnatning kan fås ved henvendelse direkte til OrgaNicer på telefon 96 27 22 27 eller mail@organicer.dk.

Sessioner

Find link til hvor din session afholdes herunder:

A. Hvad nu hvis vi ikke bare kan bygge nyt? Kvalitet i transformation og bevaring.

B. "If you can't measure it, you can't improve it" - bæredygtighedsværktøjer i planlægningen

C. Lokal handlekraft og klimavenlig adfærd.

D. Hvordan bliver turismen en løftestang for lokal udvikling og grøn omstilling?

E. En national arkitekturpolitik - hvorfor?

F. Hvordan skal vi bo i fremtiden?

G. Havvand og nedbør: Hvor skal vi bygge og hvor skal vi bo?

H. Grøn og bæredygtig mobilitet.

I. Er der en politiker til stede?

J. Solceller - smukt når det lykkes?

K. Biodiversitet og natursyn.

L. Førstehjælp til bymidter!

Ankomst & afslutning
Byplanmødets hovedprogram torsdag og fredag morgen finder sted i ODEON i Odense, Odeons Kvarter 1, 5000 Odense C. 
Vi afslutter ligeledes Byplanmødet i ODEON. ODEON ligger i gåafstand fra Odense Banegård. Har du spørgsmål til parkering? Se mere her.

Navneskilt – din billet
Når du ankommer til Byplanmødet torsdag morgen, får du et navneskilt udleveret, der fungerer som billet til alle dele af Byplanmødet. Navneskiltet skal bæres synligt begge dage og viser, hvilken session og udflugt, du skal deltage i. 

Udflugter fredag
Husk paraplyen og det praktiske tøj. Desværre ligger det udenfor vores kapacitet at planlægge dagens vejr. Udflugter gennemføres uanset vejret.

Transport under Byplanmødet
Sessionerne torsdag eftermiddag foregår i ODEON og i Odense. Alle sessionslokaler ligger i gåafstand fra ODEON.

Særlige behov
På Byplanmødet ønsker vi, at der er adgang for alle. Er du kørestolsbruger eller har et særligt behov i forhold til de fysiske rammer på Byplanmødet, så giv os mulighed for at tage hensyn ved at sende os en besked på im@byplanlab.dk.

Bagage
Der vil være mulighed for at stille din bagage i ODEON torsdag og fredag morgen. Bagageopbevaring er på eget ansvar.

Festmiddagen torsdag aften
Aftenarrangementet finder sted i ODEON. Der er ikke arrangeret transport til og fra hoteller.

Afslutning og hvordan kommer man hjem?
Fredagens udflugter starter fra ODEON kl. 10.30 og slutter kl. 14.00, hvor vi alle igen mødes i ODEON til fælles afslutning.

Fotografering og sociale medier
Under Byplanmødet vil vi elske, hvis I vil tage fotos af de ting, I oplever og dele med os andre. Brug hashtagget #byplanmødet.
Vær opmærksom på, at vi fotograferer under Byplanmødet og lægger fotos på sociale medier. På grund af GDPR-reglerne skal vi oplyse, at billederne kun vil blive brugt som PR for arrangementet. 

Yderligere spørgsmål?
Kan du ikke finde svar på dine spørgsmål? Skriv til im@byplanlab.dk.