Tilmelding og praktiske oplysninger

Tilmelding og praktiske oplysninger

Læs mere om bl.a. tilmelding, frister og overnatning på Byplanmødet 2020

Tilmeld dig ventelisten her

NB: Byplanmødet har ramt myndighedernes nuværende maxgrænse på 500 tilmeldte. Vi håber, at vi får lov til at blive flere. Du kan fortsat tilmelde dig, men bliver sat på venteliste – vi ser frem til at byde dig velkommen, hvis myndighederne løfter maxantal.

Byplanmødets hovedforedrag og Mødested torsdag den 1. oktober, finder sted i Arena Aabenraa, Hjelmalle 3, 6200 Aabenraa. Der vil være busser til arenaen fra Sønderborg Lufthavn kl. 9.00 (der arbejdes på flyafgang med Alsie Express fra København kl.8.15-8.50) og fra Rødekro Station fra kl. 8.45-9.30. 

Om eftermiddagen foregår Mødestedet i Arena Aabenraa og eftermiddagssessionerne i Aabenraa by, på nær session B (Partnerskaber i klimaindsatser), der foregår på Sønderborg Slot. Der vil være busser til alle sessionslokaler fra Arena Aabenraa. Når eftermiddagssessioner og Mødested slutter, vil der være busser til alle hoteller. Byplanmødets aftenarrangement finder sted på Broager Sparekasse Skansen, Aabenraavej 25, 6400 Sønderborg. Kl. ca. 18.00 vil der være bus fra hotellerne til Skansen og hjem til hotellerne kl. 23.00 og 00.45. 

Om morgenen fredag den 2. oktober vil der være busser fra alle hoteller til Broager Sparekasse Skansen, hvor der er optakt til udflugterne kl. 9.00 – busture, såvel som cykelturen. Alle udflugter afgår fra Broager Sparekasse Skansen kl. 10.00. Udflugterne slutter kl. 15.00. Afslutningsstederne er afhængig af udflugt. Aabenraa Kommunes udflugter slutter på Folkehjem i Aabenraa eller Rødekro Station, Flensburgs udflugter på Hafenspitze i Flensburg, mens Sønderborg Kommunes udflugter afsluttes på Alsion/Sønderborg St. Fra alle afslutningssteder vil der være bus til nærmeste togstation, Broager Sparekasse Skansen eller Sønderborg Lufthavn (der arbejdes på flyafgang med Alsie Express fra Sønderborg-København kl. 16.30-17.10).  

Tilmelding, betaling og frister 

Dansk Byplanlaboratorium følger myndighedernes Covid-19-retningslinjer.  

OBS Vær først og fremmest opmærksom på, at hvis Byplanmødet aflyses på grund af dem, eller hvis din kommune/virksomhed indfører særlige nedskrevne restriktioner, så gælder der særlige afbestillingsregler, og deltagerne får det fulde beløb tilbage. 

Bekræftelse og faktura fremsendes, når tilmelding er modtaget i Byplanlaboratoriet. Ved afbud efter tilmeldingsfristen mandag den 10. august kl. 10.00 og til og med den 7. september 2020 betales et gebyr på kr. 1.000,-. Ved afbud efter 7. september 2020 betales den fulde deltagerafgift. Der er loft over deltagerantallet, og det kan blive nødvendigt at prioritere i tilmeldingerne efter modtagelsesdato. I givet fald oprettes en venteliste. 

Deltagerafgift 

Prisen pr. deltager fra kommuner, regioner og andre, der giver tilskud til Dansk Byplanlaboratorium i 2020 er kr. 5.700,-. For alle andre er deltagerafgiften kr. 7.675,-. Der ydes rabat til studerende og ledige. Prisen inkluderer frokoster, aftenarrangement, udflugter og deltagermateriale. Overnatning er ikke inkluderet i deltagerafgiften, men bestilles og betales separat. 

Tilmeld dig ventelisten her 

Overnatning 

Reserver hotelværelser her (ekstern hjemmeside) 

OBS I feltet Kunde login kan du skrive ’byplanmøde’, så kommer relevante datoer og hoteller frem. OBS Hvis du vælger faktura som betalingsform, vil du modtage en proforma-faktura. Endelig faktura til betaling vil blive udsendt ca. 1. september.  

Konferencebureauet OrgaNicer står for formidling af hotelværelser i forbindelse med Byplanmødet. Reservation af hotelværelser foretages online via link til OrgaNicers hjemmeside – link herover. Reservation skal være OrgaNicer i hænde senest mandag den 10. august 2020. Reservation af værelser sker i den rækkefølge de modtages. 

Bekræftelse og faktura fremsendes fra og betales til OrgaNicer. 
 
OBS Vær opmærksom på, at hvis Byplanmødet ved tilmeldingsfristen den 10. august bliver aflyst pga. for få tilmeldte, så sørger Dansk Byplanlaboratorium for, at alle reserverede hotelværelser bliver annulleret uden omkostninger.  

Yderligere information om overnatning kan fås ved henvendelse direkte til OrgaNicer på telefon 9627 2227 og mail mail@organicer.dk 

NB: Byplanmødet har ramt myndighedernes nuværende maxgrænse på 500 tilmeldte. Vi håber, at vi får lov til at blive flere. Du kan fortsat tilmelde dig, men bliver sat på venteliste – vi ser frem til at byde dig velkommen, hvis myndighederne løfter maxantal.