TILMELDING, PRIS OG PRAKTIK

Foto: Aarhus Kommune

TILMELDING, PRIS OG PRAKTIK

Læs mere om tilmelding, priser og praktiske oplysninger på Byplanmødet 2023.

BORDPLAN

TILMELDING
Tilmeldingen til Byplanmødet er lukket. Vil du på venteliste til en plads, så skriv en mail til db@byplanlab.dk. 

Download en deltagerliste her.

Download velkomstbrev med praktiske informationer.

TILMELDING OG PRISER:
EARLY BIRD INDTIL 16. JUNI 2023: 5.600 kr. for tilskudsgivere og 7.500 kr. for ikke-tilskudsgivere.
NORMALPRIS FRA 17. JUNI 2023: 6.200 kr. for tilskudsgivere og 8.500 kr. for ikke tilskudsgivere. 
Tjek, om du er tilskudsgiver her.

Prisen inkluderer frokost torsdag-fredag, middag og aftenarrangement, udflugter og deltagermateriale. Overnatning er ikke inkluderet i deltagerafgiften, og arrangeres af deltageren selv.

Tilmeldingen er bindende fra den 29. juni. Herefter refunderes beløbet ikke. Det er dog muligt at ændre navn på deltager frem til den 28. september (1 uge før afholdelse).

OVERNATNING & TRANSPORT
Overnatning i forbindelse med Byplanmødet indgår ikke i billetprisen og arrangeres af deltageren selv. Der er masser af hoteller i Aarhus, så vi har ikke indgået samarbejde med Organizer i år. DGI-huset ligger centralt lige ved Aarhus Hovedbanegård. Der er derfor Ikke arrangeret transport til og fra hoteller.


PRAKTISKE OPLYSNINGER

Ankomst & afslutning
Byplanmødets hovedprogram torsdag og fredag formiddag finder sted i DGI-huset i Aarhus, Værkmestergade 17, 8000 Aarhus C.
Vi afslutter Byplanmødet på Aarhus Rådhus, Rådhuspladsen 2, 8000 Aarhus C.
Begge er i gåafstand fra Aarhus Hovedbanegård.

Navneskilt – din billet
Når du ankommer til Byplanmødet torsdag morgen, får du et navneskilt udleveret, der fungerer som billet til alle dele af Byplanmødet. Navneskiltet skal bæres synligt begge dage og viser hvilken session og udflugt, du skal deltage i.

Transport under Byplanmødet
Sessionerne torsdag eftermiddag foregår i DGI-Huset og i Aarhus.
Der vil være mulighed for bus til og fra sessionslokaler, som ligger udenfor gåafstand fra DGI-huset.

Sessioner torsdag
Sessioner afholdes torsdag kl. 15-17 rundt omkring i Aarhus. Find link til hvor din session afholdes herunder:

A: Byg byens politik -vilde problemer, bypolitik og bystrategi
B: Blandede bolig- og erhvervsområder
C: CO2-reduktion i planlægningen
D: Globale tendenser i byudvikling
E: Planlægning for fremtidens mobilitet
F: Boligudbud på landet
G: Natur og landskab i sommerhusområderne
H: Transformation af bygningsarven
I: Planloven og demokratiet
J: Hvad nytter projekterne?
K: Bæredygtig byudvikling - helt fra start
L: Boligmarkedet i en krisetid

Udflugter fredag
Husk paraplyen og det praktiske tøj. Desværre ligger det udenfor vores kapacitet at planlægge dagens vejr. Udflugter gennemføres uanset vejret.

Særlige behov
På Byplanmødet ønsker vi, at der er adgang for alle. Er du dårligt gående, kan du med fordel vælge udflugt 10 eller 12, når du vælger udflugt fredag. På disse udflugter skal du stadig kunne klare enkelte trapper og kortere gådistancer. Er du kørestolsbruger eller har et særligt behov i forhold til de fysiske rammer på Byplanmødet, så giv os mulighed for at tage hensyn ved at sende os en besked på db@byplanlab.dk.

Bagage
Der vil være mulighed for at stille din bagage i DGI-huset torsdag og fredag morgen. Skal du på udflugt med bus om fredagen, kan du tage din bagage med i bussen. Skal du på byvandring, har du mulighed for at opbevare din bagage i DGI Huset, og hente den efter afslutningen på rådhuset. 

Festmiddagen torsdag aften
Aftenarrangementet finder sted i DGI-huset i Aarhus, Værkmestergade 17, 8000 Aarhus C. Der er ikke arrangeret transport til og fra hoteller, medmindre du har særlige behov.

Tilmeldte fra samme organisation/kommune bliver som udgangspunkt placeret ved samme bord, men har du helt særlige ønsker kan du skrive til os og booke bord i perioden 13.-20. september. Det er altså ikke nødvendigt at booke bord for at sidde sammen med kolleger.

Afslutning og hvordan kommer man hjem?
Fredagens udflugter afgår fra DGI-huset kl. 10.30 og slutter kl. 14.00, hvor vi alle mødes på Aarhus Rådhus til en keynote ved den canadiske Peter MacLeod om fremtiden for demokratiet og en fælles afslutning.

Fotografering og sociale medier
Under Byplanmødet vil vi elske, hvis I vil tage fotos af de ting, I oplever og dele med os andre.
Brug hashtagget #byplanmødet.

Vær opmærksom på, at vi fotograferer under Byplanmødet og lægger fotos på sociale medier.
På grund af GDPR-reglerne skal vi oplyse, at billederne kun vil blive brugt som PR for arrangementet.

Yderligere spørgsmål?
Kan du ikke finde svar på dine spørgsmål? Skriv til Pil Kleinschmidt på pbk@byplanlab.dk