TILMELDING, PRIS OG PRAKTIK

Foto: Aarhus Kommune

TILMELDING, PRIS OG PRAKTIK

Læs mere om tilmelding, priser og praktiske oplysninger på Byplanmødet 2023.

TILMELDING TIL BYPLANMØDET 2023


Få early bird-rabat, hvis du tilmelder dig inden den 16. juni 2023.
EARLY BIRD INDTIL 16. JUNI 2023: 5.600 kr. for tilskudsgivere og 7.500 kr. for ikke-tilskudsgivere.

NORMALPRIS FRA 17. JUNI 2023: 6.200 kr. for tilskudsgivere og 8.500 kr. for ikke tilskudsgivere. 
Tjek, om du er tilskudsgiver her.

Prisen inkluderer frokost torsdag-fredag, middag og aftenarrangement, udflugter og deltagermateriale. Overnatning er ikke inkluderet i deltagerafgiften, og arrangeres af deltageren selv.

Tilmeldingen er bindende fra den 29. juni. Herefter refunderes beløbet refunderes ikke. Det er dog muligt at ændre navn på deltager frem til den 28. september (1 uge før afholdelse).

TILMELDING TIL BYPLANMØDET 2023

OVERNATNING & TRANSPORT
Overnatning i forbindelse med Byplanmødet indgår ikke i billetprisen og arrangeres af deltageren selv. Der er masser af hoteller i Aarhus, så vi har ikke indgået samarbejde med Organizer i år. DGI-huset ligger centralt lige ved Aarhus Hovedbanegård. Der er således kke arrangeret transport til og fra hoteller.


PRAKTISKE OPLYSNINGER

Ankomst & afslutning
Byplanmødets hovedprogram torsdag og fredag formiddag finder sted i DGI-huset i Aarhus, Værkmestergade 17, 8000 Aarhus C.
Vi afslutter Byplanmødet på Aarhus Rådhus, Rådhuspladsen 2, 8000 Aarhus C.
Begge er i gåafstand fra Aarhus Hovedbanegård.

Navneskilt – din billet
Når du ankommer til Byplanmødet torsdag morgen, får du et navneskilt udleveret, der fungerer som billet til alle dele af Byplanmødet. Navneskiltet skal bæres synligt begge dage og viser hvilken session og udflugt, du skal deltage i.

Udflugter fredag
Husk paraplyen og det praktiske tøj. Desværre ligger det udenfor vores kapacitet at planlægge dagens vejr. Udflugter gennemføres uanset vejret.

Transport under Byplanmødet
Sessionerne torsdag eftermiddag foregår i DGI-Huset og i Aarhus.
Der vil være mulighed for bus til og fra sessionslokaler, som ligger udenfor gåafstand fra DGI-huset.

Særlige behov
På Byplanmødet ønsker vi, at der er adgang for alle. Er du dårligt gående, kan du med fordel vælge udflugt 10 eller 12, når du vælger udflugt fredag. På disse udflugter skal du stadig kunne klare enkelte trapper og kortere gådistancer. Er du kørestolsbruger eller har et særligt behov i forhold til de fysiske rammer på Byplanmødet, så giv os mulighed for at tage hensyn ved at sende os en besked på db@byplanlab.dk.

Bagage
Der vil være mulighed for at stille din bagage i DGI-huset torsdag og fredag morgen. Du vil få mere information på selve mødet.

Festmiddagen torsdag aften
Aftenarrangementet finder sted i DGI-huset i Aarhus, Værkmestergade 17, 8000 Aarhus C. Der er ikke arrangeret transport til og fra hoteller, medmindre du har særlige behov.

Afslutning og hvordan kommer man hjem?
Fredagens udflugter afgår fra DGI-huset kl. 10.30 og slutter kl. 14.00, hvor vi alle mødes på Aarhus Rådhus til en keynote ved den canadiske Peter MacLeod om fremtiden for demokratiet og en fælles afslutning.

Fotografering og sociale medier
Under Byplanmødet vil vi elske, hvis I vil tage fotos af de ting, I oplever og dele med os andre.
Brug hashtagget #byplanmødet.

Vær opmærksom på, at vi fotograferer under Byplanmødet og lægger fotos på sociale medier.
På grund af GDPR-reglerne skal vi oplyse, at billederne kun vil blive brugt som PR for arrangementet.

Yderligere spørgsmål?
Kan du ikke finde svar på dine spørgsmål? Skriv til Pil Kleinschmidt på pbk@byplanlab.dk

TILMELDING TIL BYPLANMØDET 2023